درآمد زایی بدون سرمایه و پول
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

درآمد زایی بدون سرمایه و پول

 کسب درآمد اگرچه شیوه های مختلف و متعدد دارد ولی شاید برایتان جای سوال باشد که آیا می توان بدون هیچ سرمایه و پولی به کسب درآمد و رسیدن به سود بالا دست یافت؟ آیا همه میلیونرها و میلیاردرهای جهان واقعا هیچ پولی داشتند و یا نه سرمایه اولیه هنگفت و به ارث رسیده داشتند ؟

هر روز تعداد زیادی دانشجو فارغ التحصیل میشوند، به امید آنکه کسب و کاری پیدا کنند، به بازار کار مراجعه میکنند، اما گویا خبری نیست.

شاید شما هم جزو همین  فارغ التحصیلان باشید، دیگر فرقی نمی کند که رشته تحصیلی شما چه بوده است و یا از کدام دانشگاه مدرک تحصیلیتان را اخذ کرده اید،بازار کار برای خیلی از افراد دیگر گنجایش ندارد.

شما نا امید از بازار کار به منزلتان برمیگردین و نمیدانید چه کنید، هیچ سرمایه ای هم ندارید، شاید تنها سرمایه شما در این مدت لب تاب و کامپیوتری باشد که در طول تحصیل خریده اید.

کسب درآمد بدون سرمایه آیا ممکن هست، آیا میشود کار در منزل بدون سرمایه داشت ، ما در این مقاله قصد داریم راه های کسب درآمد در منزل رو براتون شرح بدیم.

دوستان اگر لب تاب و کامپیوتر به ارث رسیده از دوران تحصیل خودتون رو با اینترنت که مطمئنا همتون دارین به عنوان تنها سرمایه شما در نطر بگیریم شما میتونین کسب درآمد اینترنتی مطمئن رو از همین الان شروع کنید.

درآمد اینترنتی ایرانی یک راه مبارزه برای بیکاری برای جوانان ایرانی جویای کار هست، اما راههای کسب درامد بدون سرمایه اولیه چیه؟ آیا کار در منزل بدون سرمایه اولیه ممکن هست.

کسب درآمد روزانه 100 هزار تومان چطور هست، آیا این مقدار درآمد خوب هست، فکر کنم درآمد خوبی رو پیشنهاد دادم.

البته میشه بیشتر از این هم کسب درآمد، بستگی به همت شما دوست عزیز داره، بله کسب درآمد بدون سرمایه یک رویا نیست، و یک واقعیت هست.

خوب فکر کنم که علاقه مند شدین چه جوری میشه کسب درآمد از اینترنت داشت و هزینه ای هم نکرد، اونهم کسب درآمد روزانه 100 هزار تومان.

من هم مثل شما بودم، وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و به سراغ بازار کار رفتم دیدیم خبری نیست برای همین تصمیم گرفتم کسب درآمد اینترنتی مطمئن رو شروع کنم.

به سایت های زیادی سر زدم و پکیج های زیادی در مورد کسب درآمد از اینترنت رو مطالعه کردم ولی بیشتر اونها به دردم نخورد.

میدونین چرا؟ چون خود صاحب سایت و پکیج خودش هم یک ریال از اینترنت کسب درآمد نکرده بود، و فقط مطالب دیگران رو تو سایت خودش کپی کرده بود و یا اون رو به صورت یک پکیج کسب درآمد از اینترنت درآورده بود و به قیمت بالایی تو اینترنت میفروخت.

فکر کنم یک سالی به همین منوال گذاشت، هر روز افسرده تر میشدم و نمیدونستم چه کار کنم، تا اینکه با یکی از دوستانم برخورد کردم.

این برخورد یک معجزه بود ، چون دوستم هم در زمینه کسب درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی فعالیت میکرد و کلی تجربه در این زمینه داشت.

دوستم به من گفت کسب درآمد از اینترنت روش های مختلفی داره و ادامه داد راههای کسب درامد بدون سرمایه اولیه کم نیست.

کسب درآمد روزانه 100 هزار تومانراه های کسب درآمد در منزل

بعد شروع کرد به سخنرانی، فکر کنم دو ساعتی برام صحبت کرد، من هم برای خودم یادداشت برداری میکردم، من این صحبت ها رو به ندرت داخل سایت ها و وبلاگ ها و پکیج ها دیده بودم.

از صحبت های دوستم میشد فهمید که کسب درآمد بدون سرمایه رو خوب بلده و یک کار بلد تو این حرفه هست.

بعد از اتمام سخنرانی، ازش سوال کردم که من الان یک سال هست که دنبال یک روش برا کسب درآمد اینترنتی مطمئن هستم ولی با این همه جستجو نتونستم راه مناسبی پیدا کنم.

دوستم گفت من هم مثل تو بودم با این تفاوت که من فقط یک ماه سرگردون بودم ، و به طور اتفاقی تو ماه دوم روش صحیح کسب درآمد از اینترنت رو از کسی که به این حرفه آشنایی کامل داشت فرا گرفتم.

ادامه داد، من کلید درآمد اینترنتی ایرانی واقعی رو در ماه دوم فرا گرفتم و بعد مسیر رو با کوشش و تلاش ادامه دام.

تفاوت دوستم با من این بود که، من تو همه زمینه های کسب درآمد از اینترنت وارد شده بودم ولی دوستم فقط تو یک زمینه وارد شده بود و انصافا درآمد خوبی هم داشت.

به عنوان مثال یکی از راههای کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد ازهمکاری در فروش هست و من تو چندتا فروشگاه عضو شده بودم ولی دوستم فقط تو یک فروشگاه.

ادامه داد که من فقط با یک فروشگاه اینترنتی همکاری دارم و کسب درآمد رو با همین فروشگاه تجربه میکنم، و راز موفقیت من همینه.

بعد دیدم که واقعا درست میگه، وقتی تحصیلات دانشگاهی ایران رو با سایر دانشگاههای دنیا هم مقایسه میکردم، میدیدم همچین موضوعی هست.

 

بعد سعی کنید فقط یکی از روش ها رو با توجه به علاقه خودتون انتخاب کنید و با سعی و تلاش و صبر و حوصله به کسب درآمد بپردازین.

***این مطلب کاملا خیالی و زائیده ذهن نویسنده می باشد و مطالعه آن توصیه نمیشود***



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست