اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

 هر کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا غیر اینترنتی دارای شیوه و اصول خاصی است که با رعایت و دقت در آنها یک کسب و کار به موفقیت و سرانجام می رسد. کسب و کار اینترنتی علیرغم نوین و جدید بودن دارای قواعد و قوانین خاص خودش است که هر کس باید رعایت کند تا به موفقیت برسد. در اینجا قصد دارم تا پنج اصل اساسی و طلایی موفقیت در کسب و کار در همه امور به ویژع زندگی را برایتان بیاورم امیدوارم این موارد را لحاظ کنید تا کارتان با موفقیت همراه باشد:

1- هدف

کسانی که میخان کسب درآمد از اینترنت رو شروع کنند باید هدف داشته باشند، البته هدف خیلی از ما جهت شروع یک کسب و کار اینترنتی کسب درآمد هست، ولی بعضی ها به موضوع به عنوان یک سرگرمی نگاه میکنند.

بله تعجب نکنید، من در این مدت که در حوزه کسب و کار اینترنتی فعالیت میکنم مشاهده کردم که خیلی از افراد اصلا هدف مشخصی ندارن، به عنوان مثال من در یک سایت کلیکی ایرانی بیش از 400 زیر مجموعه مستقیم دارم، ولی فقط 5 درصد از اونها فعال هستند.

95 درصد فقط عضو شدن و یک روزی یکی، دوتا کلیک کردن و دیگه به سایت مراجعه نکردن، این در بقیه موضوعات سایت هم صدق میکنه، و این یعنی نداشتن هدف و انگیزه، پس پیشنهاد میکنم هدفمند و با انگیزه وارد بشین.

2-صبر و حوصله

نکته دوم در موفقیت در کسب درآمد اینترنتی داشتن صبر و حوصله در این کار هست، متاسفانه باز مشاهده شده خیلی افراد که به این حوزه وارد میشن، میخواهند در همون روزهای اول به درآمد میلیونی برسن، و به قول معروف ره صد صاله رو یک شبه طی کنند.

نه دوستان اینطور نیست، صبر و حوصله یکی از رازهای مهم موفقیت انسانهای موفق در حوزه کسب و کار های آنلاین هست، و ما ایرانیها در این مورد هم ضرب و مثل داریم که میگه: گر صبر کنی ز غوره حلوا سازم.

به عنوان مثال شما یک فروشگاه فایل درست میکنید، بعد انتظار دارین که همون روز اول چند نفر بیان و فایل های شما رو بخرن، که اصلا ممکن نیست، و شما باید حداقل یک دو ماهی رو صبر کنید تا فروشگاه شما بتونه در اینترنت جایگاه خودشو پیدا کنه و همچنین در این دو ماه روی سئو سایتتون به خوبی کار کنید.

3-دانش فنی

نکته سوم جهت موفقیت در کسب درآمد از اینترنت داشتن دانش فنی لازم در اینخصوص هست، متاسفانه افراد زیادی با سئو استفاده از این فرصت پکیج های کسب درآمد از اینترنت رو در اینترنت به قیمت های بالایی به فروش گذاشتتن.

خیلی از این جزوات که در فضای اینترنت وجود دارند، یا توسط افراد غیر متخصص نوشته شده و یا اصلا مناسب فضای ایران نیست، به عنوان مثال پکیج کسب درآمد از اینترنت در 7 روز مونا افشار، پکیج خوبی هست، ولی اصلا مناسب ایران نیست.

یعنی با توجه به تحریم های ایران اصلا ننمیتونه پاسخگوی نیازهای شما در حوزه کسب درآمد از اینترنت در ایران باشه، و یک سری پکیج ها که اصلا توسط افرادی که خود تا الان یک ریال هم از اینترنت کسب درآمد نداشتند نوشته شده.

خوب وقتی شما این پکیج رو با قیمت بالایی تهیه میکنید و بعد هیچ سودی برا شما نداشته باشه، مطمعنا نسبت به کسب و کار اینترنتی دلسرد میشد.

اگر به دنبال یک پکیج مناسب جهت کسب درآمد از اینترنت هستین، پیشنهاد من به شما پکیج کسب درآمد از اینترنت مهندس طلوعی هست که میتونید از لینک زیر دانلود کنید، ضمنا آقای مهندس طلوعی یکی از افراد موفق در این حوزه هست.

4-خلاقیت

خلاقیت همیشه در همه جا حرف اول را میزند، در این سایت ما یکسری از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران رو بیان کردیم، این روش ها قبلا توسط افراد خلاق کشف شده.

شما هم سعی کنید یک راه جدید رو جهت کسب درآمد از اینترنت کشف کنید، زیر افرادی که ابتدا این راهها رو کشف کردند، در حال حاضر درآمد بسیار بیشتری نسبت به بقیه افرادی که راه آنها رو ادامه دادند دارند.

به عنوان مثال درآمد فروشگاه دیجی کالا به عنوان فروشگاه اینترنتی خیلی بیشتر از بقیه فروشگاههای اینترنتی که جدیدا احداث شدند هست، و یا درآمد کانال گیز میز به عنوان یک کانال تلگرامی و یا اپلیکشن بازار در حوزه اندروید.

پس سعی کنید شما هم راه جدیدی رو کشف کنید، از خلاقیت خودتون استفاده کنید و با توجه به نیازهای امروز بشری یک روش جدید جهت کسب درآمد ابداع کنید.

5-آزمون و خطا

همیشه افراد موفق در دنیا برای اختراع کردن انواع راهها را امتحان میکردند، بعضی ها شاید تا 15 سال هم این کار را ادامه میداند، شما هم سعی کنید جهت موفقیت در کسب درآمد از اینترنت آزمون و خطا روش اساسی برای رسیدن به موفقیت هست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1396برچسب:اصول, موفقیت ,کسب درآمد, اینترنتی,کسب و کار, درآمد,,
ارسال توسط پول دوست